Monday, April 25, 2022

Steam Brew - Imperial IPA

Nimi: Steam Brew - Imperial IPA
Päritolu: Saksamaa (Mannheim)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 7,8%
Algvirde tihedus: 16,8°P
Tüüp: Imperial IPA
Hind: 1,25€ + pant
Eelhäälestus: No see sari on ikka olnud ämbri kolistamine. Tõsi, "Imperial Stout" kõlbas küll juua, aga ei olnud imperial stout. Ma olen nüüd selle IPA suhtes väga kahtlev.  
Värvus: Pruunikaskuldne
EBC: ?
Vaht: Täitsa normaalne müts tuli pähe ja seisab päris stabiilselt.
IBU: 45

Aroom: Kerget humalahõngu sellest klaasist ikkagi tuleb, aga mitte ühe korraliku IPA jagu.

Maitse: Oh sa püha piss. See mõjub nagu mingi alkoholiga kangestatud õllevesi. Oh raibe see on tõesti halb. See õlu on nagu läheksid lagunenud majja ja vajuksid jalaga läbi pehkinud põrandalaua. Jõuad veel mõelda, et ei ole ju hullu ja siis avastad, et oled põranda all sisse astunud kaks kuud vanasse korjusesse. No ja sul on loomulikult plätud jalas. Sitt jumalavilja kõrval.

Kokkuvõte: Kindlalt kõige õudsem õlle pähe müüdav jook, mida ma sellel aastal olen proovinud. Soovitan palavalt sellest võimaluse korral eemale hoida. Ma arvan, et tänu kõrgele alkoholi sisaldusele võib teda äärmisel juhul peaparanduseks kasutada, aga miks teda ostma peaks seda ma ei tea.

Hinne: 1

Huvitav fakt: Purgil on mingi pildike kirjaga "German Design Award Special 2020." Ärge laske ennast sellest kujundusest petta. Selliste vedelike tootjaid tuleks vähemalt halduskorras karistada.

Tootja infot: https://steam-brew.com/en/

No comments:

Post a Comment