Tuesday, October 26, 2021

Saku - Tripel Vision (Limited Edition 2020)

Nimi: Saku - Tripel Vision (Limited Edition 2020)
Päritolu: Turustaja: Eesti (Saku) / Tootja: Leedu (Švyturys – Utenos alus)
Taara: Klaas 0,75L (šampuse kork)
Alkohol: 7,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Experimental Belgian Tripel ALE
Hind: 6,99€ + pant
Eelhäälestus: No ma olin sellest õllest juba ammu kuulnud, aga kokku polnud sattunud. Alguses väideti, et lihtsurelikud seda õlut ei saagi maitsma, aga õnn siiski pöördus minu poole. 
Värvus: Merevaigu karva.
EBC: ?
Vaht: Ilus kerge mütsike tekkis ja vajus rahulikult.
IBU: ? 

Aroom: No belglasele omast pärmi on tunda ja loomulikult ka karamelli, ning lisaks on veel mingi puuviljane nüanss. 

Maitse: Noo, nagu päris Belgias tehtud tripel. Puuviljane ja sellise meeldiva pärmi lisavonksuga. Ka magusus on meeldivas tasakaalus. Sildil lubatud koriandri üles leidmiseks peab teda teadlikult otsima, aga kui juba tead siis leiad kindlasti. Lubatud apelsini koor jääbki kadunuks. Ühesõnaga kui Belgia kolmekordsed meeldivad, siis te pettuma ei pea. Ma pean tunnistama, et mulle meeldivad. Kui tõele au anda siis olen ju ka praemaid Belgia Tripeleid saanud, aga need ei olnud toodetud minust 600km raadiuses. Igati aus õlleke.

Kokkuvõte: See õlu algab juba legendist, et selline õlu on olemas, aga poest teda ei saa. Kui siis müüt saab murtud jätkub see õlleke pakendiga, mis on selline, ma ütleks pidulik. Väga kaunis ja elitaarne. Jätkub imetlus šampa pudeli korgiga pudeliga ja tüübiga Experimental Belgian Tripel Ale, millele riputab maitset silt "Limited Edition 2020". No ja kui ta juba klaasi jõuab võid tõdeda, tõesti, ongi hea. 

Hinne: 5

Huvitav fakt: Kunagi kui ma kuulsin, et selline õlu on välja tulnud, siis peale pikka otsimist selgus, et seda vist kunagi müügile ei tulegi. Nüüd siis mõnda kohta ikkagi tuli. 

Pakendil tekst: "See vasekarva belgian triple ale stiilis pruul on tõeline maitsete tulevärk. Kõige aluseks on spetsiifiline Belgia päritolu pärm ning kolmekordne kogus parimaid linnaseid.
Helde käega on lisatud jõulisi Ameerika Amarillo, Chinook ja el Dorado humalaid, millest lendub meeldivaid puuviljaaroome ja mis jätavad õunase järelmaitse. Maitsespektrit laiendavad koriander, apelsinikoor ja veidike pruuni suhkrut. Tripel Vision säilib hästi, arenedes pudelis paari aasta jooksul ise veelgi paremaks."

Mind huvitab, miks pole sellise väärt toote infot Saku kodulehel, see lisaks kindlasti kogu Saku brändile elitaarsust.

Tootja infot: Kodulehel igasugune info puudub.

No comments:

Post a Comment