Friday, October 15, 2021

randVEraaž - Tekno

Nimi: randVEraaž - Tekno
Päritolu: Eesti (Randvere)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5.6%
Algvirde tihedus:
Tüüp: Saison
Hind: 2,59€ + pant
Eelhäälestus: Noh selle pruulikoja nimi ei ütle mulle midagi. Aga tšeki peal oli kirjas millegipärast Nanopruul. No ei tea ehk on normaalne saison.
Värvus: Helepruun
EBC: ?
Vaht: Tekis ilusti vajus mõistliku kiirusega. 
IBU: 16

Aroom: Pärmine mõll tuleb kõigepealt ninna. Aga selline magus pärm, mitte koduõlle pärm. Mingi aroom on veel mida ma ei suuda kohe aru saada.  Käes! See on koriander! 

Maitse: No ma ei osak nüüd küll seisukohta võtta. selle koriandri hõngu on ka maitses, aga muus osas on kuidagi arusaamatu ja lõpp maitse on tugevalt mõru. Riivamisi meenutab Belglaste La Chouffe. Aga selle odavat võltsingut. Keha nagu natuke oleks, aga see on jube rohmakas. No ütleme nii, et minu maitse ta pole.  

Kokkuvõte: Sellel õllel on küll oma pära ja aroomi ning tükike maitsetki, aga üldiselt ta mind ei veena. Maitse on mingi avarus puudu. Mõjub sellise rohmaka pakuna. Isiklikult ei soovitaks, aga võib-olla olen mina loll. 

Hinne: 3-

Huvitav fakt: Rimi oli oma tšeki andmetes selle õlle Nanopruuli omaks tembeldanud. Eestis ma pole vägapalju koriandri kasutamist varem tähendanud.

Tootja infot: Kodulehte ei leidnud.

No comments:

Post a Comment