Wednesday, October 27, 2021

Koch - Imperaator

Nimi: Koch - Imperaator
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 10,0%
Algvirde tihedus: 23,5P
Tüüp: Imperial Stout
Hind: 2,30€  + pant
Eelhäälestus: No ei ole suutnud see Kochi katel üle keskpärase õlut väga pakkuda. Samas Imperial stouti on küllaltki keeruline kihva keerata, eks näis, kas nad saavad hakkama. Pudeli kujundus kannab veidi sellist suursugusust. 
Värvus: Must
EBC: 77
Vaht: Ilus pruun vahumüts tekkis, aga muutus kirmelaadseks üpris kiirelt.
IBU: 34

Aroom: Ohoo aroom on küll magus ja kohvine, nagu üks ImpSto peaks olema. Kohcile omast pärmi jääki selles ka ei mölla. 

Maitse: Esmasõõmul tajun kohe konsistentsi rammusust. Maitse on mõnusalt kohvine ja üllataval kombel parajalt magus. Üldjoontes lihtne imperial stout. Aga meeldivalt üllatav on see, et ma ei tuvasta ühtegi viga. Meeldivalt mõrkjasmagus ja rõlgelt jõulise kehaga õlleke. Maitsev!

Kokkuvõte: Oh rõõmu aeg, oh rõõmu aeg.  Ma olen leidnud ühe Kochi õlle mis ka päriselt hea on. No eks kindlasti mõjutab veidi see ka, et mulle ImpStod meeldivad, aga mulle tundub, et see on suisa üle keskmise. Igati aus õlleke. Aga see päev on käes kui Kochi õlu saab minult hindeks viie. Soovitan proovida.

Hinne: 5

Huvitav fakt: Millegipärast pole pruulikoda oma lehekülje tootevalikut juba ammu uuendanud.
Aga mulle meeldib, et õlle parameetrid on kõik ilusti etiketilt leitavad.
Partii 19-40

Tootja infot: Kodulehel see toode puudub. 

No comments:

Post a Comment