Friday, December 4, 2020

Rothaus - Weizenzäpfle

Nimi: Rothaus - Weizenzäpfle
Päritolu: Saksamaa (Rothaus im Schwarzwald)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,4%
Algvirde tihedus: 12,6%
Tüüp: Hefeweizen / Nisuõlu
Hind: 2,10€
Eelhäälestus: Pils oli neil hea ja HefeW on ka nagu sakslaste teema, ehk on miskit väärt.
Värvus: Oranžikaskollane
EBC: ?
Vaht: Üpris kiirelt hajus kirmeks.
IBU: 11
Aroom: Hefe Weizeni pärmi hõng on selge. Lisaks on meel midagi puuviljast.
Maitse: Ma mäletan kui ma kunagi ültse ei talunud nisukaid. Nad lihtsalt absoluutselt ei meeldinud mulle. Praegu ütleksin selle kohta, et täitsa joodav. Suhteliselt klassikaline Hefeweizen pärm segamini puuviljaga, mida ma peaksin aprikoosiks. Hästi kerge lisa noot on ka selles, aga mis see on sellele ma ei suuda näppu peale panna. Täitsa meeldiv ja täitsa tavaline. Kasutatud on taas Tettnang ja Hellertau humalaid  ja puhast allikavett. Ikkagi Reinheitsgebot. Lihtne mahe "naistekas".

Kokkuvõte: Saad täpselt seda mida etiketist võiks eeldada. Mõnus kerge nisuõlu. Aga selline, mis ei erine enamikust omasugustest mitte millegi poolest. Lihtne, joodav ja igav.

Hinne: 4-

Huvitav fakt: Väidetavalt on see pruulikoda tegutsenud alates aastast 1516.

Tootja infot: https://www.rothaus.de/biere/weizenzaepfle

No comments:

Post a Comment