Wednesday, December 16, 2020

Nudist - Reimo

Nimi: Nudist - Reimo
Päritolu: Eesti (Tallinn) 
Tootja: Õllenaut (Saue)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Pilsner
Hind: 2,69€ + pant
Eelhäälestus: Esmakordne kohtumine Nudist-idega. Aga Õllenaut on minu poolt tunnustatud tootja. No ja kollane kork pehmendab ka mu südant. 
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: väga ilus müst tekkis ja lahkub aeglaselt. (Huvitav kas asi on käsitsi pestud klaasis?)
IBU: ?
Aroom: Aroom on mõnusalt seebihumalane, nagu üks väikepilku olema peab.
Maitse: Ohohh. Ma ootasin aroomi järgi midagi gramm magusamat. Tegemist on mõnusalt kerge, kergelt hapuka ja täitsa mõnusalt mõrkja joogiga. Janukustutaja, nagu üks pilku olema peab. Seda mõrkjust on tõesti üllatavalt palju, aga ometi ei ole see jook kuidagi raskepärane. Ma usun, et see oleks üks igati asjalik suvejook. 

Kokkuvõte: Täiesti meeldiv ja pilsneri tunnustega õlu. Üllatas oma mõrkjusega, seega ei saa teda päris reaõlleks lugeda. No ma ütleksin, et igati aus ja värskendav õlleke. Lisaks pole tal mingeid sobimatuid maitsenõkse. Normaalne õlu.

Hinne: 4+

Huvitav fakt: Pudelil tekst: 
"Tavatult aromaatne ning tsitruseline pilsner. Kuivhumaldatud Saphir väärishumalaga. 
Vabameelne, kompleksivaba ning kõigile meeltmööda - nagu meie kunstnik Reimo."
Hmm. Nende e-pood/kodulehel on kirjelduses trükiviga. Aga ma ei ütle kus. :)

Tootja infot: https://nudistdrink.com/collections/beers/products/reimo-nudist-pilsner

No comments:

Post a Comment