Monday, November 4, 2019

Põhjala - Orange Gose

Nimi: Põhjala - Orange Gose
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,5%
Algvirde tihedus: 13,8°
Tüüp: Gose
Hind: Sõber Lauri andis. Aitäh!
Eelhäälestus: Olen ühte Põhjala Gose-i ka varem proovinud. Oli nagu enamvähem.
Värvus: Kergelt oranžikas
EBC: ?
Vaht: Kadus üpris kiirelt
EBU: 10
Aroom: Hapukas on aroomis kindlalt tabatav. Kergelt pistab nina ninna ka koriander.
Maitse: No selgelt on maitses tunda haput, aga see polegi väga ülevõlli. Soolasuse noote on ka maitses tunda, aga üllatuslikult koriander on maitses vähem tabatav, kui aroomis. Kui hästi otsida, siis leiab ka koriandri jäljed üles. Üldiselt üpris kerge mõõduka hapususega gose. Aga apelsinile ma tema sees küll väga pihta ei saa.

Kokkuvõte: Kerge ja värskendav hapukas õlu. Olen saanud ka palju rajumalt haput gose-i. Minu jaoks selline korra proovimise õlu. Hetkel ma ei näe situatsiooni, kus ma just seda õlut tahaksin. Täiesti joodav, aga mitte päris minu maitse.

Hinne: 4-

Huvitav fakt: Pudelil tutvustav tekst:  "Tsitruseline gose, pruulitud apelsinide, koriandriseemnete, Himaalaja soola ja meie oma piimhappebakteri kultuuriga."

Tootja infot: https://pohjalabeer.com/et/

No comments:

Post a Comment