Friday, January 20, 2023

Kohatu - Alatu Laim

Nimi: Kohatu - Alatu Laim
Päritolu: Eesti (Kohatu küla)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 4,6%
Algvirde tihedus: Pole antud.
Tüüp: American Wheat With Lime / Wheat Beer /Nisu õlu
Hind: Sõber tõi. Aitäh, Pets!
Eelhäälestus: No ma olen kohatu õlut poes näinud, aga koju pole veel ükski minuga jõudnud. Nisukas laimiga ei kõla just väga minu esimese valikuna. Aga ehk üllatab.
Värvus: Kuldkollane
EBC: ?
Vaht: Tekkis jõuliselt poolde klaasi. Vajus veidi kiirustades.
IBU: ?

Aroom: Laim tuleb küll oma hapuka eripäraga esimese asjana ninna. Muuks väga aroomis ruumi ei jäägi.

Maitse: Ka maitse on laim täielikult enda omaks kuulutanud. Eks muidugi selliste nisu eilidel pole ka väga tugevat nisu ja pärmi spetsiifikat, nagu Weizenitel.  Et siis selline tugevalt laimine õllejook. Ei midagi suurepärast, aga ei ole ka midagi hullu. Lihtsalt kerge õlu laimiga.

Kokkuvõte: Omapära on ju sellel õllel olemas küll, aga kas see nüüd hea on jääb igaühe enda otsustada. See õlleke on tublikesti üleajateenija ka olnud, ma ei oska nüüd ütelda, kas see on ka maitsele oma jälje jätnud, aga midagi puudulikku ma temas küll ei näe, ei hägu ega ka maitse kõrval kiikse. Omapärane ent ikkagi igav. Lihtsalt üks selline lahjaldane ja laimine õllejook.  

Hinne: 3

Huvitav fakt: Kohatu asub Saue vallas.
Sellist tootjapoolset määratlust nagu American Wheat With Lime pole mina varem kohanud.
Ma ei saa sellest aru, miks osad inimesed oma maisiõlut laimi viiluga lasevad serveerida.

Tootja infot: Koduleht puudub.

No comments:

Post a Comment