Monday, January 2, 2023

Anderson's - Merci, Mon Cherry

Nimi: Anderson's - Merci, Mon Cherry
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 4,3%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Cherry ALE / Fruit ALE?  / Untappt: Pale ALE
Hind: Jäi õllematkast üle.
Eelhäälestus: Õllematkal proovisin. Polnud päris minu maitse. Sellised hapukad pole üldiselt minu maitse.
Värvus: Roosakaspunane.
EBC: ?
Vaht: Vaht põhimõtteliselt ei tekkinud, see mis korra tekkis kadus kohe.
IBU: ?

Aroom: Aroom on selline hapukas, kirsi spetsiifikad ma selles nagu ei taju. Kerge selline veinikääritamise lõhn on tal ka.

Maitse: Esmamulje on hapukas, aga keskmaitsele tuleb mingi selline robustne seisnud õlle nüanss juurde. See hapukus pole ka väga jõuline, pigem selline mahe. Mahe ja kergelt hapukas, selline nö. naistekas. Aga üldiselt pole väga raskesti joodav, aga minule isiklikult elamust ei paku. Mingil määral isegi evib magusust, mida reedab huulte kleepumine, mitte maitse. Selline kerge suvejook inimesele, kellele ei meeldi, et õlu on mõru.

Kokkuvõte: Omalaadsed katsetused on alati toredad. Aga nende puuviljade ja marjadega tehtud heledad õlled pole üldse minu teema. See on selline kerge ja hapukas suvine janu kustutaja, millel pole ka väga palju alkoholi. Siiski ma ise teda ilmselt enam ei osta. 

Hinne: 3-

Huvitav fakt: Kirsiõlu, mis ei ole Kriek. Muide koduleht ütleb alkoholisisalduseks 4,1%, aga purk ja e-pood ütlevad, et 4,3%.
Õlle nimi oleks tõlgituna, "Aitäh, Mu kallis."
 Proovitud õlu oli partiist 00124.

PS! Juhtus selline asi, et ma unustasin peale välja valamist pildi teha. Seetõttu on pildil klaasis vähe jooki. 


No comments:

Post a Comment