Wednesday, February 24, 2021

Boon - Oude Kriek Boon (2012)

Nimi: Boon - Oude Kriek Boon (2012)
Päritolu: Belgia (Lembeek)
Taara: Klaas 0,375L (Šampuse pudel)
Alkohol: 6,5%
Algvirde tihedus: Pole antud.
Tüüp: Fruit-Lambic /Kriek
Hind: Sain normaalse hinnaga.
Eelhäälestus: Olen ette skeptiline, Lambicud ja Kriek-id pole päris minu maitse.
Värvus: Kirsipunane
EBC: ?
Vaht: Roosa vaht vajub normaalses tempos.
IBU: ?

Aroom: Kerge kirsinaps. Tugevalt kirsine ja kergelt alkoholine.

Maitse: Umbes nagu ma arvasin. Kerge kirsijook. tugevalt hapukas, aga lõppmaitse vajub kergelt magusaks. Üldiselt päris värskendav hapukas jook. Klassikalist õlut oma maitselt ei meenuta. Ning kuigi aroomis oli mingit alkoholi tunda siis maitses seda ei ole. Usun, et tõsisem kriek-i sõber võib teda kõrgelt hinnata.

Kokkuvõte: Vastab üldiselt minu ettekujutusele kriek õllest, aga ei ole lämmatavalt magus. Vastupidi, tegemist on üpriski hapu õllega. Minu arvamust antud õlletüübi suhtes ei suutnud ta kuidagi mõjutada. Pole päris minu klaasike õlut, aga lambicute sõber võib teda ilmselt nautida.

Hinne: 3

Huvitav fakt: "Rate Beer" keskonnas on õlle hinne 97.
See õlu on võitnud kuld medali, World Beer Cup 2014.
Õlu on pruulitud 2012 ja parim enne on 2033.

Tootja infot: https://www.boon.be/en/content/oude-kriek-boon

No comments:

Post a Comment