Tuesday, November 2, 2021

Omnipollo x 3 Sons Brewering co. - Gideon's Pancake Stack

Nimi: Omnipollo x 3 Sons Brewering co. - Gideon's Pancake Stack
Päritolu: Rootsi (Stockholm) /USA (Dania Beach FL)/ Pruulitud: Holland (Bodegraven)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 12,5%
Algvirde tihedus: 29,7%
Tüüp: Imperial Stout (Barrel Aged)
Hind: Sain hea hinnaga.
Eelhäälestus: Imperial Stout, mille nimi on pannkoogi kuhil, no ma loodan metsikut magustoitu. Tootja kirjelduses üteldud "maple bomb" viitab ilmselt vahtra siirupile.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: No kurat üritasin väga kõrgelt valades meelitada, aga väga ei tahtnud tekkida.
IBU: ?

Aroom: Juba klaasi valades lõi toa kõrbenud vahtra siirupi aroomi täis. nina klaasi äärde ja... ohoohoo ma arvan, et mu ninakarvad hakkasid sellest lõhna sõõmust kleepima. Ma arvan, et see on valmistatu vahtrasiirupi kontsentraadist. RAJULT MAGUS! Jõhkralt vaniljene ja mõnusalt vahtrane. Ja see kõik on alles aroom. Tekib tunne, et seda peaks teelusikaga manustama hakkama. Kasvõi seetõttu, et ta tundus valades juba paks.  

Maitse: Oh sa püha püss! Ma pole vist varem nii liimjat õlut joonud. Milline jõuline rammus ja konsistentsilt väga vana mootoriõli meenutav joogike. Ma arvan, et ma ei vaata kellegi sellise peale viltu, kes proovibki seda lusikaga tarbida. Nüüd lõpuks siis maitse juurde. Nagu juba viitasin on ta igati rammus. Keha on selline 10 kimpu köidetud elevanti. Esmalt magus ent hiljem muutub vürtsikaks. Milline suurepärane kissell. Ma arvan, et toiteväärtus 100 ml kohta on umbes 455 kcal. Kuninglik magustoit. Natuke vahtrasiirupit, natuke vaniljet ja SUHKUR! Sisuliselt on tegemist koogiga, mis ei püsi hästi koos, aga peaaegu isegi püsib. 

Kokkuvõte: Vot see on sõit. Mulle väga meeldivad sellised pudeldatud magustoidud, aga sellel oli peaaegu raskusi klaasi voolamisega. Väidet, et see on Omnipollo kõige paksem/tihkem jook usun silma pilgutamata. Tõeliselt oivaline ja rajult magus. See kollaboratsioon on täielik õnnestumine. Ehki on huvitav, et kaks autorit tegutsevad erinevates riikides, aga jook ise on pruulitud hoopis kolmandas. See on kindlapeale üks eriline jook/(söök) magustoit. Üks neist õlledest, mida võtad küll väikeste sõõmudena, aga ikka vaatad hirmuga, et juba hakkab lõppema.

Hinne: 5+

Huvitav fakt: See jook on siis veetnud aastakese kinnimajas (BA) ja seda siis Woodford Reserve bourbooni vaadis.
Omnipollo tegutseb Rootsis, Kolme poja pruulikoda USA-s, aga õlu on pruulitud Hollandis. 
Ilmselt kõige paksema konsistentsiga õlu, mida olen proovinud.


Tootja infot: https://omnipollo.com/products/gideons-pancake-stack-imperial-stout

No comments:

Post a Comment