Tuesday, November 23, 2021

Pühaste - Linalakk

Nimi: Pühaste - Linalakk
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,6%
Algvirde tihedus: 13,2P 
Tüüp: Rye Pale ALE / Rukki ALE
Hind: sain hea hinnaga.
Eelhäälestus: Viimati proovitud Pühaste suvekad mind väga ei veennud. Ehk see on miskit enamat.
Värvus: Kuldne
Vaht: Müts oli õhuline ja lahkus üpris kiirelt.
IBU: ?

Aroom: Veidi pärmine ja kergete puuvilja nootidega.

Maitse: Esimene tunne on, et mõjub veidi liiga karboniseeritult. Edasi tuleb küllaltki kitsas ja hapukas maitse. Lõpus jätab suhu mingi aimduse puuviljast. Pigem sellise kerglase kehaga. Ütleksin, et natuke liiga hapukas ja liiga vähe midagi muud. Aga ega ma pole ka väga rukki eilide fänn. Mingeid vigu nagu ei ole ainus, mis mulle ei meeldi on see antud liigi omapära. 

Kokkuvõte: Laias joones joodav õlu. Minu jaoks ei astu ta rukki ALE-ide reast millegi poolest välja. Aga see õlle liik jätab üldiselt mind üldiselt jahedaks. Mul ei ole midagi nende vastu, aga ma pole veel tabanud end kordagi mõttelt, et nüüd oleks ühte rukki eili vaja. Korralik hapukas ja vähese mõrkjusega õlu. 

Hinne: 3+

Huvitav fakt: Pühaste etiketi kujundused on eesti väiketootjate seas esirinnas. Kohe ilus on vaadata. Antud kujunduse looja on Marge Nelk.
Proovitud partii: 344

Tootja infot: https://puhastebeer.com/olled/pohisortiment/linalakk

No comments:

Post a Comment