Friday, November 12, 2021

Staropramen - Dark

Nimi: Staropramen - Dark
Päritolu: Tšehhi (Praha)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 4,4%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Tume laager / Dark Lager
Hind: 0,79€ + pant
Eelhäälestus: No eeldan, et tegu on sellise klassikalise Tšehhi tumedaga, mis on maha ja igava võitu.
Värvus: Tumepruun
EBC: ?
Vaht: Ilus müts tekkis ja vajub üpris rahulikult.
IBU: ?   Kodulehel on mingi skaala, mis näitab, et pigem "mild".

Aroom: Klassikaline röstitud vili. Selline kergelt kaljale kalduv aroom.

Maitse: Üldjoontes on ta see, mida ma arvasin. Mahe ja röstitudviljane ja meenutab kalja, mis pole magus. Aga siin on veel mingi meeldivalt hapukas nüanss juures, mis on ka muidugi kaljale omane, aga siin kontekstis annab see maitsele kuidagi ruumikust juurde. nii et ma ütleksin, et ta pigem meeldib mulle tumedate laagrite seas. Aga see ei muuda muidugi fakti, et ta on tume laager.

Kokkuvõte: Omas kategoorias isegi joodav õlleke. Aga üldiselt sellised Tšehhi mahedikud mulle väga ei meeldi, terve oma suguseltsiga. Vähemasti praegu ei meeldi. Aga üldjoontes ta juua ju kannatab. Aga mingit elamust ta nüüd küll ei paku. Pimetestis teda ära ei tunneks, ainult tüübi tunneks ära. Seega pesuehtne oma liigi esindaja. 

Hinne: 4 -

Huvitav fakt: Esimest korda jõin ma tumedat Staropramenit Tšehhis, aasta oli siis 1999. 
No ja loomulikult kuulub Staropramen Carlsberg gruppi.

Tootja infot: https://www.staropramen.com/our-beer/dark

No comments:

Post a Comment