Wednesday, March 10, 2021

Samuel Adams - Boston ALE

Nimi: Samuel Adams - Boston ALE
Päritolu: USA (Boston , MA)
Taara: Klaas 0,355L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud.
Tüüp:  Red ALE /Amber ALE
Hind: Sain hea hinnaga.
Eelhäälestus: Kunagi väga ammu olen ma vist SA Boston Lager-it proovinud. Aga see oli enne blogi. Kunagi oli arvamus, et no ega USAs ju õlut ei osata teha, aga see arvamus oli siis, kui Eestist oli võimalik ainult Miller Lighti osta. Millegipärast kinnistus... Arvestamata kui suur riik see tegelikult on.
Värvus: Merevaik
EBC: SRM: 14
Vaht: Väga ilusti hoidis mütsi.
IBU: 34

Aroom: Juba valades kandus ninna selline mõnus vaskne aroom ja nokka klaasiäärele pannes on see veelgi jõulisem. Vask humal ja karamell.

Maitse: Algab selle kergelt hapuka vaskse maitsega ja siis keerleb mõnda aega suus muutudes magusamaks ja lõpumaitse on nõukaaegne kukekomm, aga seda mitte magususe poolest aga mingi spetsiifilise karamelli kõrbemise tunde poolest. Pean tõdema et mulle selline pull meeldib. Sest mulle üldse sellised vasksed maitsed meeldivad.

Kokkuvõte: Väga meeldiv üllatus. Läksin talle kerge ettevaatlikkusega ligi ja tuli välja, et suurepärane jook. See vaskne pool maitsest meenutab kunagist  ALeCoqi - BRA-d. Eks ta ole ju tüübiltki sama. No mulle need Punased ALE-d meeldivad. Kahju on vaadata kuidas ta klaasist kaob.

Hinne: 5

Huvitav fakt: Kunagi keegi väitis, et mingi Samuel Adamsi õlu olevat ka T.H Ilvese lemmik õlu. Kas sel kõlakal ka tõepõhja all on, ei tea.
Nüüd peab selle iidse arvamuse USA õllest ümber vaatama.


Tootja infot: https://www.samueladams.com/our-beers/brewmasters-collection/ale/boston-ale

No comments:

Post a Comment