Wednesday, September 16, 2020

Kroonpruul - Krahvihall (Käsitööõlu)

Nimi: Kroonpruul - Krahvihall (Käsitööõlu)
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: Klaas 0,33l
Alkohol: 6,4%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Flavoured Dry Stout 
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh!
Eelhäälestus: Vist olen seda varem ka proovida saanud. Oli vist tee eripära olemas küll.
Värvus: Must.
Vaht: Kadus üpriski kiirelt.
IBU: ?
Aroom: Tugevalt on tunda mingit, aroomi mida peaks esimese hooga koriandriks, aga pudeli infost lähtudes teevad oma tööd. Earl Grey teelehed.
Maitse:  Meeldiv mahe tee. Järelmaitses tulev mõrkjus on tee mõrkjus. Väga lahe joogike. Muidu üldpilt on selline mahedapoolne ja mitte väga rammus, kergelt krihvitsev karboniseeritus on sõõmu alguses keelel, aga see ei jää segama. Tundub, et stout on lihtsalt raam millesse on maalitud Earl Grey tee pilt. Mõnus mahe teemaitseline stout. 

Kokkuvõte: Nagu üteldud on tegemist õlletaustale serveeritud teega, mis pole iseenesest sugugi paha. Ma olen küll harjunud teed suhkruga jooma, et minu poolest võiks ta ka magusam olla, aga see tase nagu ta on on ka täiesti okei. Selge iseloomuga ja väga omanäoline õlu. 

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Jook kannab seerianumbrit Kroonpruul #037.
Pruulitud augustis 2019.
PS! Ma tükk aega ei hammustanud seda nime läbi, mõtlesin, et see on mingi kalambuur seoses kraavihallidega, aga lõpuks taipasin, et see on ju otsene viide kasutatud teelehtedele.

Tootja infot: kroonpruul@gmail.com
Pudelil ka tekst: Pruulimisel on kasutatud odra-, karamell- ja röstlinnaseid ning kaerahelbeid. Lisatud Earl Grey teelehti.

No comments:

Post a Comment