Monday, September 21, 2020

Boon - Geuze Mariage Parfait (2013)

Nimi: Boon - Geuze Mariage Parfait (2013)
Päritolu: Belgia (Lembeek)
Taara: Klaas 0,375L (Šampuse pudel)
Alkohol: 8%
Algvirde tihedus: Pole antud.
Tüüp: Lambic  Geuze (Kahe labicu segu)
Hind: Sain normaalse hinnaga.
Eelhäälestus: Taaskord šampa pudel, aga kas ma lambic tüübiga olen üldse varem kohtunud?
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Kadus üpris kiirelt olematuks.
IBU:  ?
Aroom: Aroom meenutab pigem siidrit.
Maitse: No vot see on huvitav. Ma pigem liigitaks selle jah kuhugi õlle alalt välja. Ma nüüd hakkan taipama, et olen varemgi Lambic tüübiga kohtunud, aga pole osanud teda õigesti määrata. Maitselt meenutab ta gose/sour tüüpi õlut, seda siis oma hapukuselt. Ehkki ta pole nii surmhapu kui mõned gosed. Muus osas on ta ikkagi pigem puuvilja jook. Traditsioonilist õlut ta maitsepoolest ei meenuta.

Kokkuvõte: Omapärane hapu jook. Liigitub rohkem sinna õllefriikide alasse. Et laagri või IPA mehel võib selle maitse peale pikk nägu ette venida. Eks minagi olen tiba nõutu, eriti kui näen selle õlle edukust. Ei ole ikka veel friik. Põnev jook proovimiseks kindlasti.

Hinne: 3

Huvitav fakt: "Rate Beer" keskonnas on õlle hinne 98.
See õlu on võitnud kuld medali, World Beer Cup 2010 San Diego US.
Mariage Parfait tähendab tõlkes, "täiuslik abielu".
Õlu on pruulitud 2013 ja parim enne on 2035.

Tootja infot: https://www.boon.be/en/content/geuze-mariage-parfait

No comments:

Post a Comment