Monday, July 20, 2020

Pühaste - Mosaiik

2021
Nimi: Pühaste - Mosaiik
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Klaas 0,33L /Plekk 0,33L
Alkohol: 6,9%
Algvirde tihedus: 16,4P
Tüüp: Vienna IPA
Hind: 2,00€ + pant (Klaas) / Purk: Ei mäleta kust sain. Äkki jõulukalendrist.
Eelhäälestus: Vienna IPA? Ma tean mis on Vienna Laager aga.. No huvitav.
Värvus: Merevaigukarva
EBC: ?
Vaht: Ilus müts oli, aga üpris kiirelt vajus ära.
IBU: 70

Aroom: Tublisti humalane aroom on küll, nagu IPA-le kohane.

Maitse: No jaa, täiesti humalane ja mõrkjust on ka omajagu, nagu 70 IBU puhul võiks oodata. Üldjoontes mõrkjas ja mõõdukalt humalane õlleke. Üldiselt meeldivad Vienna laagrid rohkem. Aga see on ka täiesti aus õlu.

Kokkuvõte: Põhiliselt mõrkja alatooniga õlleke. Humalat on ka mõnusalt. Aga millegi väga erilisega ta meelde ei jää. Kindlasti tasub proovida, aga ma arvan, et väga erilist sõitu ta vist ei paku.

Hinne: 4

Huvitav fakt: Partii 255.
Purgis proovitud partii 393.

Tootja infot: https://puhastebeer.com/olled/pohisortiment/mosaiik

2022

Taaskülastus: Purgis proovisin tead siis nüüd 2022. 26. mai. Ma pean tõdema, et maitseomadustes jään samale arvamusele, aga mulle tundub, et hetkel ma hindaks seda mõrkjust isegi kõrgemal kui lihtsalt 4. 

PS! Mulle tundub, et ta on ka oma jumet kaotanud.

No comments:

Post a Comment