Saturday, April 13, 2019

TO ØL - Sweet Chai O'Mine

Nimi: TO ØL - Sweet Chai O'Mine
Päritolu: Taani (Kopenhaagen)  Pruulitud: Belgias (Lochristi)
Taara:  klaas 0,33l
Alkohol: 8,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Milk Stout (Pruulitud Chai koostisosadega)
Hind: Sain sõbralt suurepärase hinnaga. Aitäh, Lauri!
Eelhäälestus: Selle joogi puhul on mingi seletamatu positiivne eelaimdus.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht:  Müts taandub normaalse kiirusega..
IBU: ?

Maitse: Aroomis riivas kohe nina kaneel ja veidi ingverit. No põnev. Selline ürdiõlu, on esimene mõte, mis peast läbi käib. Kuigi need ürdid pole nii pealetükkivad kui olid Olde Hansa ürdikal... No võtan sõõm sõõmu järel ja ei suuda otsustada, kas ta pigem meeldib või ei meeldi mulle. Vist ikka pigem meeldib, kuigi ma pole oluline ürdikate fänn. Samas on tal omanäolisust küllaga. Samas need ürdid võtavad kogu tähelepanu ja ma ei saa aru isegi sellest, kas ta on tugevama või kidurama kehaga, aga ilmselt väga jõuline ei ole, muidu oleks ikka tunda. No põnev igal juhul. Üldiselt ikkagi täitsa joodav.   

Kokkuvõte: Üks selline üllatuslikult ürdine õlu. Kuid ei midagi sellist mis nägu krimpsutama paneks. Pigem viib hämmingusse. Nii mõnegi õllesõbra võib see õlleke ära ehmatada. Natuke nagu see opakas tüüp, kes kooli aktusel ennast alasti koorib, aga sa aplodeerid tema julgusele erineda.

Hinne: 4- / Kordus külastus: 5

Huvitav fakt: Pruulimisel kasutatud siis Chai traditsioonilisi koostisosasid: Ingverit, kardemoni, kaneeli ja tähtaniisi.

Tootja infot: https://toolbeer.dk/product/sweet-chai-omine/


Õlu number 666. ;)

Korduskülastus 2023 3. mai.
BB oli : 16. 08. 2022.

Vahu käitumine on säilunud. 
Aroom on püsinud ka samana.
Maitse on endiselt hea ja kõiki komponente omav, ma imestan, miks ma talle kunagi nii madala hinde andsin. Ilmselt ma polnud veel tumedatest aru saanud. Näib hea säilitamise õlu olevat.

  


No comments:

Post a Comment