Sunday, September 22, 2024

Anderson's - Dank Sinatra

Nimi: Anderson's - Dank Sinatra
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 10,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Triple IPA
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh, Martti!
Eelhäälestus: Triple IPA, no üldiselt selliste õllede nimel ma elan ja kui nad suudavad mul suu humalaid täis visata, siis olen õnnelik. Ühesõnaga ootan humalapauku!
Värvus: Oranžikaskollane
EBC: ?
Vaht: Väga ilus ca. kolmandik klaasi vahumüts tekkis ja istub peal eeskujulikult. 
IBU: ?

Aroom: Juba valades lendles humala noote ninna. Üle klaasiserva on ta mõnusalt mahlaselt humalane. Käivitab neelud. 

Maitse: Jah!!! Mõnus hapukas, mõrkjas, mahlane ja kergelt magus jumalate jook. Tõesti on hea. Meenutab üpris täpselt oma liigikaaslast Pihtla - Viikingi Karjet. See on pöörane maitseküllus mis suus lahti rullub, tundub nagu kõike ei saagi ära tunnetada ta jookseb lihtsalt su tajud pikali. Kuid pinnale jääb ikka see mõrkjas, magus, mahlane, hapukas magus. Mulle lihtsalt meeldib see Triple IPA-de maitseküllus. Oivaline õlu.

Kokkuvõte: Triple IPA-ga pole vist minu silmis väga kerge mööda panna. Okei, võib-olla kui ikkagi humalga kitsi olla, siis äkki on võimalik. Kahju, et selle kuningliku maitse saavutamiseks on nii palju alkoholi vaja. Seetõttu ei sa seda head asja palju korraga tarbida. Aga muus osas on see kuninglik jook. Nende e-pood väidab, et seda enam ei toodeta, aga ehk õllepoodides on veel mõningased varud olemas. Kolmik IPA sõpradele soovitan palavalt. 

Hinne: 5+

Huvitav fakt:  Proovitud õlu oli partiist 000232.  

Tootja infot: On saadaval vaid e-poe link.

No comments:

Post a Comment