Sunday, June 25, 2023

Maisel's Weisse - Original

Nimi: Maisel's Weisse - Original
Päritolu: Saksamaa (Bayreuth)
Taara: Klaas 0,5L
Alkohol: 5,1%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Hefeweizen / Nisuõlu
Hind: 1,79€ + pant
Eelhäälestus: No ma pole just suur nisukate austaja, aga olen õppinud neid aastatega tolereerima.
Värvus: Helepruun (kerge hägu)
EBC: ?
Vaht: Ilus müts tekkis ja vajub rahulikult.
IBU: ?

Aroom: Hefeweizenile omaselt on aroomis selge pärmi joon. Muud nagu polegi.

Maitse: Ka maitses joonistub see spetspärmi asi selgelt välja ja muud nagu polekski, aga minu meelest selle tüübi õlled laias laastus sellised ongi. Ehk siis mäng maitse ümber käib pärmi nüanssides. Aga kui ma sellist pärmisemat õlut than, siis lähen saarde sõpradele külla.

Kokkuvõte: Oma stiili tunnustele vastab ta minu arust küll, aga kas ta ka mulle maitseb, vot seda ei julgeks väita. Samas ma tean, et on olemas ka selliste Hefed austajad ja ma arvan, et mõni selline võiks antud isendit nautida küll. Aga mina hindan õlles muid elemente kui kõike mattev pärm. Ehkki hädapärast kannatab ta juua küll, aga üldiselt pole õlle joomisega ju häda.

Hinne: 3-

Huvitav fakt: Väidetavalt on see õlu saanud ka erinevaid õlleauhindu. 

Tootja infot: https://www.maisel.com/en/maisels-weisse/maisels-weisse-original/

No comments:

Post a Comment