Sunday, September 5, 2021

Karksi - Tume Kirsiõlu

Nimi: Karksi - Tume Kirsiõlu
Päritolu: Eesti Turustaja Mobec (Lehmja) / Tootja: Tartu - A. Le Coq
Taara: Klaas 0,5L
Alkohol: 4,6%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Dark Lager /Kriek
Hind: Sõbr Marko sünnipäevaks tõi. Aitäh!
Eelhäälestus: Olen juba varemalt joonud. Oli üllatavalt talutav.
Värvus: tumepruun
EBC: ?
Vaht: suudab isegi mingit vahukihti hoida.
IBU: ?

Aroom: Jõuline kirsiaroom tumedaõlle kastmes. Lõhnalt Kriek mis Kirek. 

Maitse: Jaa. Aroomist võiks karta, et on tunduvalt magusam, aga selle õlle puhul tuleb mõningane lahjadus kasuks. Üpriski lihtsalt joodav õlleke. See kirss muide ei häirigi, vaid on selline tore komponent lisamaks õllele omapära. See võiks olla ukseavaja mekutamise õllede maailma, aga samas ma kujutan ette, mis nägu oleks teinud 20 aasta tagune mina, kui sellist õlut oleks mulle pakutud.

Kokkuvõte: Mõnusalt kerge ja mitte liiga magus kirsiõlu. Mõnusalt mekutades kannatab teda juua küll. Võin isegi ütelda, et meeldiv üllatus. Tavaliselt mulle sellised puuviljaõlled ei meeldi, aga seda kannatab täitsa juua. Iseküsimus on see, et kas ma seda ise ka veel ostaks. 

Hinne: 4 

Huvitav fakt: Kirsiõlut annab ka nii teha, et ta pole tapvalt magus.

Tootja infot: https://mobec.ee/karksi-kirsiolu-4-6-0-5l.html

No comments:

Post a Comment