Thursday, July 8, 2021

Koch - Mustang

Nimi: Koch - Mustang
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 4,5%
Algvirde tihedus: 11P
Tüüp: California common
Hind: 3€ (Pant hinna sees)
Eelhäälestus: No ma ei ole Väga palju rõõmustavat Kochi tootevalikust siiani veel leidnud. Ja California common õlletüüp on vist ka esmakordselt mul klaasis.
Värvus: Merevaik
EBC: 17
Vaht: Ilus müts tekkis ja väga rahulikus tempos kahaneb.
IBU: 29

Aroom: No pagan küll, jälle Kochile omaselt pärmine. Pärmi tagant on nagu natuke mingeid lilleõisi tunda. 

Maitse: Põhiolemuselt mõrkjas. Natuke on seda pärmi ka tunda, aga ta otseselt ei häiri. See mõrkjas maitse ongi põhiline. Ma nise liigitaks selle IBU isegi kõrgemaks kui 29. Aga mingeid teisi maitseid peale tugeva mõru ja kerge pärmi ma ei suudagi siit väga eristada.

Kokkuvõte: No selline "hädapärast käib kah" õlleke. Mõrkjad õlled on ju toredad, aga mingi lisa kaart võiks tal ikka ka varrukas olla, või siis antud juhul sadulakotis. Millegi üle väga nuriseda pole, aga juhhei ei kipu ka nagu hüüdma. Üks paljudest.

Hinne: 3

Huvitav fakt: Pruulitud spetsiaalselt American Horse Show 2021 jaoks. Sealt ma ta ka soetasin.
Partii 21-17

Tootja infot: Kodulehel see toode puudub. 

No comments:

Post a Comment