Wednesday, July 14, 2021

Hiiu Õlle Koda - Kassari Eripruul

Nimi: Hiiu Õlle Koda - Kassari Eripruul
Päritolu: Eesti (Hiiumaa)
Taara: Klaas 0,33l
Alkohol: 6%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Pole avaldatud.
Hind: 2,50€ (Pant sees)
Eelhäälestus: Noh eelmise Hiiumaa õlletehase toodang mulle väga ei istunud. Eks näis mis need on.
Värvus: Kuldpruun
EBC: ?
Vaht: Väga ilus müts tekkis ja vajus rahulikult. 
IBU: ?

Aroom: Tugevalt karamelline ja kergelt magus.

Maitse: No kuule, see on ju täiesti rüübatav õlleke. Tugevalt karamelline aga lõpus ka mõnus mõrkjas punkt. Kusjuures minu põhi hirmu, liigset pärmi pole üldse tunda. Ei maitses ega lõhnas. Ma liiginimeks pakuksin Pale  ALE. Igatahes meeldiv õlleke.

Kokkuvõte: Ilmselt minevikku vaatavad hirmu suured silmad lükkasid lati madalale ja nüüd oli kerge üllatada. Täiesti korralik õlleke. Mulle sellised karamellised õlled meeldivad. Ja ühtegi otsest viga tal küljes pole. Ning liigset või lõpuni töötamata pärmi ka absoluutselt ei ole. Igati meeldiv klaasike õlut. No ja Hiiumaa meeldib mulle ka. 

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Partii: 210121/79 Nüüd tundub tõesti olema Hiiumaal kohaliku õlut, mida saarel olles julgelt ette võtta.
Muide Gambrinuse õlle päevik on teda talvel proovinud ja siis on olnud need vead, mida ma kartsin olemas (Pärm ja liigne kihisemine). Tundub, et õllekest on täiustatud. 

Tootja infot: Päris toote lehekülge neil pole.

No comments:

Post a Comment