Thursday, November 5, 2020

Sori Brewing - Dark Humor Club

Nimi: Sori Brewing - Dark Humor Club
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: klaas 0,33L
Alkohol: 8,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Imperial Stout
Hind: 2,40€ + pant
Eelhäälestus: No siiani on Sori suutnud vaid elamusi pakkuda. Imperial stout on mu üks lemmik tüüp seega on latt veel kõrgemal.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Hoiab beeži mütsi väga ilusti.
IBU: 50
Aroom: Küpsisekapp. Seal hoitakse  kaneeli, šokolaadi, pähkleid, kohvi ja veel palju muud.

Maitse: Tohoh, ma olen tiba pettunud. Ei olegi väga magus. Keha on ilus rammus ja seal möllab tume šokolaad, aga maitse lõpuosas, kus ootad magusat ilmub kohale hoopis kerge mõrkjus. Ärge saage valesti aru, ka see mõrkjus on täitsa tore, aga ma ootasin muud. Pealegi mulle tundub, et see IBU 50 on kergelt liialdatud. Õlu vastab igati stouti omadustele on mõnus matsakas suutäis, aga pole päris magustoit. Ent meeldiv on ta ikka.

Kokkuvõte: Minu arusaam imperial stoutist on selline magus tapeediliim. Sel isendil on küll kõik stouti tunnused selgelt olemas, aga lihtsalt minu lemmikute hulka ta ei suuda trügida. Igati korralik stout, sobib pigem nedele, kellele magusad stoutid ei meeldi.

Hinne: 4+

Huvitav fakt: Proovitud partii 422.
Täna (5. november) on rahvusvaheline Stouti päev

Tootja infot: https://soribrewing.com/brews

No comments:

Post a Comment