Thursday, October 18, 2018

Lehe - Väike Kollane Draakon

Nimi: Lehe - Väike Kollane Draakon
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: klaas 0,33L
Alkohol: 4,0%
Algvirde tihedus: 9,2%
Tüüp: Spiced Sour ALE
Hind: 2,39€ + pant
Eelhäälestus: Lehe valik on lai. Kollane värv mulle meeldib ja hapud õlled hooti ka. Ootust on.
Värvus: Erkkollane. Meenutab uriini peale nõukaaegsete c-vitamiini dražeede üledoseerimist.
EBC: Isegi tootja ei julge pakkuda.
Vaht: Eriti ei esine.
IBU: 5
Maitse: Aroom on küll tugevalt hapukas. Oh raip see on küll põnev. Nagu hapu ja vürtsikas on kohe olemas. Esimene sõõm tekitab silma nurgas mingi liikumise. Tõepuulest meenutab mingit aasia toitu, kus omal kohal on ingver ja vürtsid. Pudel väidab, et seal on kurkum ja roheline tee. Kurkumi ma tänaval ära ei tunneks, aga rohelist teed ma küll sellest õllest leida ei oska. Aga mingi omapärane maitseaine selles maitses möllab. Kindlasti väga põnev õlleke. "Originaali" mehed võivad ilmselt ta solgiks tembeldada. Aga mulle kohe peris meeldib. Kindlasti tasub proovida.

Kokkuvõte: Taas üks lustiline hapuõlu. Väga põneva maitsega. Tahaks kohe palavat suvepäeva, et teda siis proovida. Võib istuda suurepäraselt. Mina kindlasti soovitan, ehkki kui pole põnevama kraamiga harjunud võib tabada pettumus.
Hinne: 5.

Huvitav fakt: Maitses on mingi vigur, mis seisab lähedal "Lehe - Ainult jänestele."

Tootja infot: https://lehepruulikoda.ee/beer/v%C3%A4ike-kollane-draakon/

No comments:

Post a Comment