Thursday, October 25, 2018

Põhjala - Prenzlauer Berg

Nimi: Põhjala - Prenzlauer Berg
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 4,5%
Algvirde tihedus: 12,2%
Tüüp:  Vaarika Berliner Weisse. (Nisuõlu)
Hind: 2,59€ + pant
Eelhäälestus: Nisu õlled tabavad harva minu jaoks märki, aga mingi vaarika pull juures annab lootust.
Värvus: Roosakaspruun
EBC: ?
Vaht:  Kadus kiirelt ja täielikult.
IBU: 5
Maitse: Aroom on selline, nagu oleks vaarikamorsiklaasi ninaalla tõstnud. Ouuu hapu(kas)! See maitse ongi sisuliselt kümmekond hapu varjundit. Positiivne (minu jaoks) on see, et nisust ei saa selles maitses üldse aimu. Pigem tundubki ta olema hapu morss. Aga see on omamoodi veetlev. Tavakasutajad seda ilmselt õlleks pigem ei liigitaks. Ilmselt ka mina, oma  õlle teekonna alguses. Aga hetkel ta mulle maitseb. 

Kokkuvõte: Selline konkreetne friigiõlu. Hapude õllede austajatele. Milleks ma ise muide, olen  ka enda üllatuseks hakanud muutuma. Hapu pomm. Aga maitsev.

Hinne: 5.

Huvitav fakt: See on ikka tõesti hapu!

Tootja infot: https://pohjalabeer.com/et/specials.html

No comments:

Post a Comment