Wednesday, August 8, 2018

Õllenaut - Suitsu Porter

Nimi: Õllenaut - Suitsu Porter
Päritolu: Eesti (Saue)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,4%
Algvirde tihedus: 13.2%
Tüüp: Smoked Robust Porter (Suitsutatud porter)
Hind: Õllenaut kinkis. Aitäh!
Eelhäälestus: Suitsutatud õlled mulle meeldivad ja porterid mulle meeldivad. Tundub nagu kindlapeale minek.
Värvus: Must nagu tökat.
EBC: 67
Vaht: Kadus üpris kiirelt. Kerge kirme jäi.
IBU: 40
Maitse: Lõhnab küll suitsuselt. Oh sa püss, see ongi hea! Esmalt on suus selline suitsune porteri hõnguline segu ja siis kui ta lahti vajub lõpp ja järel maitseks Selline mõnus nagu veidi suitsusauna tõrvane mekk jääb suhu. Üli meeldiv õlu. Võtad väikse lonksu kased maitsel vaibuda ja kohe tahad järgmist võtta. Muide see suitsune maitse ei kipu väga esiplaanile, et need kes suitsu õlut väga ei naudi ei peaks seda kartma. Mina teda igal juhul naudin.

Kokkuvõte: Ma teadsin seda! 1+1 = vähemalt 5. Suitsune ja tummine maitsenauding. Ja mis kõige toredam, alla viie ja poole pöörde alkoholi. No mis ma oskan kosta oivaline. Hinne 5+.

Huvitav fakt: Muide minu esimene pudel seda õlut, lõi oma etteastumise järge garaažis oodates põhja kildudeks. Ei tea, kas soojad ilmad panid ta pudelis uuesti käima või midagi. Või tuligi head asja kauem oodata?
Huvitav on ka see, et teda soovitatakse, porteri kohta, küllaltki madalal temperatuuril serveerida. (8-10 C°)

Tootja infot: http://ollenaut.ee/sort/suitsuporter/

No comments:

Post a Comment