Friday, August 31, 2018

Õllenaut - Must Marи

Nimi: Õllenaut - Must Marи (Must Mari)
Päritolu: Eesti (Saue)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 9,6%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Russian Imperial Stout
Hind: Õllenaut kinkis. Aitäh!
Eelhäälestus: Imperial stout nooh. 9,6 pööret. Parem oleks, et on hea.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: No proovisin mis ma proovisin, ei tahtnud üldse tekkida. Ta pigem venis pudelist välja.
IBU: ?
Maitse: Aroom virutab sulle juba peoga tummiseid marju näkku. Oh sa lige linoleum, milline konsistents. Selline õlijas siirupine litter. No üks paksemaid õllesid mida ma olen joonud. Tõsiselt paks. Selline erruläinud sumomaadleja kehaga. Iga sõõmu ajal on tunne, et peaks vist ikka lusika võtma. Maitses on lubatud põldmarjad selgesti olemas. Ja üllatavalt ma ei tunne nagu ta oleks liiga magus. Segadust tekitav aga kindlasti väga põnev ja nauditav. Ma ei saa aru mis see on, kas diisel , siirup, lakk, kissell või õlu. Tasub kindlasti proovida.

Kokkuvõte: Otsid midagi huvitavat? Palun, siin see on! Milline konsistents, milline maitseelamus. Avamise hetkest peale on põnev valades on põnev juues on põnev. Põnev on noh! Maitse nagu päris tippude hulka ei kuulu, aga ladvikusse küll. Hinne 5.

Huvitav fakt: Partii 191.

Tootja infot:  Kahjuks antud toode tootja kodulehel puudub.

No comments:

Post a Comment