Friday, January 21, 2022

Pöide - Püha Isa

Nimi: Pöide - Püha Isa
Päritolu: Eesti (Pöide)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 6,8%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Abbey Ale
Hind: 2,69€ + pant
Eelhäälestus: Pöide on suutnud ka positiivselt üllatada. Abbey Ale... No mul on mingi ettekujutus, ehk see peab paika.
Värvus: Kastanpruun
EBC: ?
Vaht: Ilus müts tekkis ja mõnusalt rahulikult vajub.
IBU: 26

Aroom: Aroom on küll selline kloostriõlle oma. Magushapu ja veidi pärmine.

Maitse: Absoluutselt kloostriõlu. Mõnusa pärmitundega ja üldpildis aroomiga sarnaselt magushapu, aga lõpus kerkib esile ka päris tubli mõrkjus. Pärast jääb suhu selline kerge keldri tunne. No mina loen ta igati ausaks Abbeyks.

Kokkuvõte: Peab tõdema, et taaskord sooritus. Tuleb välja, et nad pruulisid selle, möödunud aasta jõuluõlleks. Igati tore valik. Ma tõesti loodan, et nad jätavad selle oma põhivalikusse. Sest ma tahaks küll seda veel osta. Ühesõnaga on tabatud seda belgia stiili küll. vähemasti mina leian, et stiilile on väga ilusti pihta saadud, ehkki nad väidavad, et tegid seda kuidagi saarepäraselt. No aga saarel on ka mungad kunagi olnud, ehk neilt on saarlaste õlletraditsioonid alguse saanudki. soovitan proovida.

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Hoolimata sellest, et tegu on filtreerimata õllega on tal väga vähe sadet ja setet. 
Pudelil tekst: "Püha Isa, ava mu huuled, et mu suu kuulutaks Sinu kiidetavust. Au olgu Isale ja Pojale ja Pühale Õllele."
Partii: LP 21 - II

PS! Pöide kiriku esimene variant valmis kuskil 1230. aastate kandis.

Tootja infot: https://poide.ee/joogid/

No comments:

Post a Comment