Thursday, May 14, 2020

Selver - Pilsner

Nimi: Selver - Pilsner
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Klaas 0,5L
Alkohol: 4,2%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: lager /Pilsner
Hind: 0.59€ + pant
Eelhäälestus: Säästu pilku A.Le Coqilt. Ma usun, et ma olen teda teise poe nimega juba joonud.
Värvus: Heledam kuldne.
EBC: ?
Vaht: Üpris kiirelt kadus.
IBU:  ?
Aroom: Valades viskas küll sellist head pilku lõhna korra üles. Klaasis on tagasihoidlikum. 
Maitse: No pilku, aga lahja. Konkreetselt maitseb nii, nagu oleks veega tiba lahjendatud. Samas üpris tugevalt karboniseeritud. Veidi omab ka määrdunud klaasi kõrvalmaitset. Aga terviklikult kannatatav lahjaldane õlu.
Kokkuvõte: Üllatavalt lahja maitsega õlu. Aga võttes arvesse, et tegemist on nö. "säästu pilkuga" siis polegi väga kehv. Aga pole ka midagi erilist. 
Hinne: 3+
Huvitav fakt: Ma olen pidevalt mõtelnud, kas kõik kaupluse kettide pilkud (mida toodab A.LC) tulevad tartust samast vaadist? 

Tootja infot: Otsest tootja linki pole.

1 comment:

  1. Olen kuulnud, et kõik nad peaks ühest vaadist jooksma jap!

    ReplyDelete