Thursday, March 12, 2020

Guinness - West Indies Porter

Nimi: Guinness - West Indies Porter
Päritolu: Iiirimaa (Dublin)
Taara: Klaas 0,5L (erikujuline)
Alkohol: 6,0%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Porter
Hind: 2,45€ + pant
Eelhäälestus: Gunnessi Porter, kas on võimalik vähe sellest oodata?
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Vajub normaalse kiirusega.
IBU: ?
Aroom: Tume kirsišokolaad ja mingid vürtsid.
Maitse: Pagan, ta on liiga külm. Külmana tundub keha küllaltki tagasihoidlik. Maitses on põhiliselt tume šokolaad tunda. Üllatavalt hapukas järelmaitse toon on ka. Mõrkjust on muidugi ka järelmaitses. Noh nüüd kui ta soojem on pean ikkagi tunnistama, et maitse on kuidagi vaene. Olen liiga häid portereid saanud. Keskpärane porter.
Kokkuvõte: No olen palju paremaid portereid saanud. Ma ei saa täpselt aru mis ta on kerge kehaga, naljakalt hapukas, no ei ole õige porteri moodi. Isegi baltic porteritele jääb alla. Muide ma ei usu, et ootused olid kõrgel ja seepärast tundub kehva. Lihtsalt ongi üllatavalt keskpärane õlu (vähemalt minu maitse jaoks).
Hinne: 3-
Huvitav fakt: Pudelil on kirjas ka see, mitu grammi alkoholi selles pudelis on.

Tootja infot: https://www.guinness.com/en/our-beers/guinness-west-indies-porter/

NB! Kindlasti tarbida toasoojalt!(Ehk siis üle 16+ kraadi) Siis on veidi rohkem maitset.

2 comments:

  1. Tänud! Ehk viitsiksid mekkida ka kalju meie lettidelt. Haarasin juhuslikult kaubandusest kollase sildiga Alekoki kalja ja sellega keelt kastes rändasin tagasi kollaste vaatide juurde, kopikad taskus! Ehk testid sinagi mõningaid kalju? Oleks huvitav vaheldus kuulda eksperdi hüva arvamust. Tänud ette! Proosit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere!
      Kaljad pole siiski õlled, seega neid minu blogisse ei tule. Nagu ka mitte siidreid vms. Aga A.LeCoqi kollane kali(mis on vist Leedus tehtud) on üldiselt päris joodav. Ma küll teda väga selle lahtise, tünni kaljaga ei samastaks, aga on kehvemaid. Tanheiser kaljad on ka päris head.
      Terviseid!
      V

      Delete