Thursday, June 29, 2017

Veldi ja Tütred - Paadisadam

Nimi: Veldi ja Tütred - Paadisadam (Eripruul Laager)
Päritolu: Eesti (Leesi, Kuusalu vald)
Taara: Klaas 0,33l
Alkohol: 6.0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Laager
Hind: 1,85€ + pant
Eelhäälestus: Veldi on enajaolt liigitunud suvaliseks õlleks. Ent oli ka üllataja.
Värvus: Kuldne
Vaht: Kerge müts on veel peas.
Maitse: No kurask! Juba teine Veldi mille põhiolemuses tajun ma maasika maitset. Huvitav kas see tuleb veest või millest? Ja see maasika maitse sümpatiseerib mulle ka selle õlle puhul. No maitsev on noh! Ei tea kas see tuleb sellest, et maasikad pole veel valmis kuigi peaks. Samas siiski teiste õllede puhul sellist fenomeni pole ma täheldanud. Algses maitses on maasikas, lonksamises on ja hiljem on suus selline tunne ka nagu oleks maasikat söönud. Maitsev õlu.

Kokkuvõte: Teine maitsev Veldi järjest. Ehki maitses oleks nagu maasika anomaalia. Aga noh minu maitsemeel tajub seda nii ja jäägu siis nii. Hinne 5. 

Huvitav fakt: Teine Veldi mis tundub mulle maasika maitsega. 

Tootja infot: https://www.facebook.com/VELDI-ja-T%C3%9CTRED-O%C3%9C-856791301031710/

No comments:

Post a Comment