Monday, June 28, 2021

Thornbridge - Salted Caramel Lucaria

Nimi: Thornbridge - Salted Caramel Lucaria
Päritolu: UK / Inglismaa (Bakewell)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 4,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Ice Cream Porter
Hind: Sain soodsalt.
Eelhäälestus: Ma korra olen nende IPAt nimega Jaipur proovinud ja see meeldis mulle väga. 
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Ilus beežikas müts on peab. püsib ilusti.
IBU: ?

Aroom: Meenub maitse minevikust. Kohvi Jäätis. Ja mingi trühvli tort tuleb sealt ka.  

Maitse: Üllatavalt mahe. Ma ootasin aroomist lähtuvalt midagi magusamat. Muide järelmaitse on miski mis meenutab vesipiipu. Aga üldiselt sellised kerged porterid ja stoutid mulle meeldivad.  Maitset siin on, põhiliselt kohvi ja karamelli, ilmselt soolane ja magus tasukaalustavad teineteist ära. Kerge maitseküllane ja meeldiv.

Kokkuvõte: Täiesti mõnus jook, aga Brewdogi - Jet Black Heartile jääb alla. Katarsises ma just ei põle, aga ka vigu ma temas ei leia ja soovitan julgelt proovida. 

Hinne: 4+

Huvitav fakt: Toidusoovituseks on pakutud šokolaadi muffineid.

Tootja infot: https://thornbridgebrewery.co.uk/beer/salted-caramel-lucaria/

No comments:

Post a Comment