Thursday, February 6, 2020

A. Le Coq - Saare Taar

Nimi: A. Le Coq - Saare Taar
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 4,2%
Algvirde tihedus: 12,7% P
Tüüp: Taar (Tume rukkiõlu)
Hind: 1,69€ + pant
Eelhäälestus: No väja näeb nagu need saaremaa õlled, mis kaubamärgi A.LC kunagi üles ostis ja mille alt ta Tuulikut teeb. Ma aiman, mis mind võiks seal kannus oodata. Ootus on kõrgel.
Värvus: Tumepruun punaka varjundiga.
EBC: 110
Vaht:Hoiab kerget kihikest küll peal.
IBU: 18
Aroom: Aroomilt on ta sulaselge kali.
Maitse: Maitselt on ta ka selgelt kalja vend. Alkoholiga kali sisuliselt. Aga kali mulle maitseb. Vot see on jook millest võib ennast vägalihtsalt kogemata täis juus, kuna sa ei saa aru, et tegemist on alkohoolse joogiga. Kergelt magus, aga mitte üldsegi segavalt. Selle poolest on isegi keskmisest kaljast üle, et palju suhkrut on alkoholiks käärinud. Väga vabalt libisev "õlleke". Pigem peaksingi teda alkohoolseks kaljaks.
Kokkuvõte: Lihtsalt joodav jook. Klassikaline "naistekas" Jood ja ei saa arugi, et tegemist on õllega, või üldse millegi alkohoolsega. Olen laadset jooki varemgi saanud ja ka see mulle meeldis.
Hinne: 4+
Huvitav fakt: See on VIII soome-ugri rahvaste maailmakongressi ametlik õlu. 

Tootja infot: https://www.alecoq.ee/toode/saare-taar/

4 comments:

  1. Ehk oleks võimalik degusteerida ka ALeCoq Disel õlut?:) Oleks suur huvi ka n-ö pisut lihtsamate õllede eripärade vastu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, olen märganud, et mürsu kujul (2L) on endiselt seda õllekest ka saada. Eks peab ette võtma. Ma ise jõin teda viimati siis, kui ta purgis oli. See on siis palju aastaid enne seda blogi. Aga võtame arvesse. Täname viitamast.

      Delete
  2. Maitseb täpselt nagu maltoosast valmistatud koduõlu!
    Olen eestkõnelejatega nõus, et Tartu õlletehase Disel'i õlle mekkimine oleks väga oodatud! Ehk on lootust?

    ReplyDelete