Wednesday, April 4, 2018

The Crafty Monk's - Heavenly Herbal Beer

Nimi: The Crafty Monk's - Heavenly Herbal Beer
Päritolu: Eesti (Keila) Turustaja: Olde Hansa
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 6%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Herbal beer.
Hind: Olde Hansast anti testimiseks. Aitäh, Mihkel!
Eelhäälestus: Tundub selline põnev. Keskaegsete maitsete jaht.
Värvus: Pruun.
EBC: ?
Vaht: Kirmet hoiab.
IBU: ?
Maitse: Aroom meenutab köhasiirupit. Muide ka maitse meenutab köhasiirupit. Lihtsama õllesõbra mõib see ära ehmatada. Sellise täitsa tummise kehaga ja suhu jääb hetkeks ka selina kare tunne. Aga minu maitse maailma jaoks on see õlu ikka nii väga midagi muud, et mingit õllenaudingut ei oska ma siit leida. Pigem meenutab see lahjat riia balsamit. Ei mina ei suuda seda kuidagi õlleks liigitada, selle maitsega on liiga äärmusesse mindud. 

Kokkuvõte: Väga üllatav maitse, aga ma ei ole ilmselt nii kõva kaliibriga õlle gurmaan, et sellest naudingut suudaksin tunda. Liiga rajult ürdine. Seega saab vähemasti seda, mida pudel väidab. Aga mina käin tast edaspidi kaarega mööda. Hinne: 1.

Huvitav fakt: Toodab seda õlut Lehe pruulikoda.

Tootja infot: Olde Hansa koduleht: https://www.oldehansa.ee/et/about-our-house/beers-and-schnapps/

No comments:

Post a Comment