Monday, February 27, 2017

A.Le Coq - BRA (British Red Ale)

Nimi: A.Le Coq - BRA (British Red Ale)
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus:13%
Tüüp: Red Ale
Hind: 1,19€ + pant
Eelhäälestus: Bra, mis rinnahoidja maitseline või? Aa Lühend. Lõhnab vaskmüntide moodi.
Värvus: Vaskne.
EBC: 27
Vaht:  Kerge kihi on peale jätnud.
IBU: 25
Maitse: Ongi tugevalt vaskse maitsega. Muidu selline mõnus sõõmu ajal, aga järelmaitsest jääb suhu tunne nagu oleks vasest leili kibu tükk aega lakkunud. See vasemaitse on väga dominantne, aga ma ei suuda otsustada kas see meeldib mulle või mitte. Kurat pigem vist ikka meeldib. Ei väga põnev vaheldus tavalisele Tartu kraamile.

Kokkuvõte: Väga põnev värk, aga mulle tundub et seda vaskmünti võib lutsutada küll. Ilmselt leidub palju inimesi kellele see ei meeldi. Aga mina nende hulka ei kuulu. Hinne 4+.

Huvitav fakt: Kasutatud humalad: East Kent Golding, First Gold,Progress, Admiral.

Tootja infot: http://www.alecoq.ee/toode/bra/

2 comments:

  1. Nüüd tean, kuidas saunaõhtul õlleraha kokku hoida.

    ReplyDelete
  2. Tugev mõru humal. Pole minu maitse.

    ReplyDelete