Monday, January 9, 2017

Alexander - Dunkel

Nimi: Alexander - Dunkel
Päritolu: Leedu (Volfas Engelman - Kaunas) Turustaja: Eesti (A. Le Coq - Tartu)
Taara: Plekk 0,568L
Alkohol: 4,2%
Algvirde tihedus: 10,3%
Tüüp: Dunkel
Hind: 1,19€ + pant
Eelhäälestus: Leedu tumedad õlled, tasub karta.
Värvus: Punakaspruun
EBC: 60
Vaht:  Mingit kerget vahu kord hoiab viisakalt peal.
IBU: 16
Maitse: Purk väida, et see on "voogavalt sametine tume õlu." Aga mina arvan, et see on üks magusapoolne lurr. Okei suus tundub ta küll sellise sametise tekstuuriga, aga mis maitse tal on ja milline jääb järelmaitse... Ma pole sel aastal veel nii kehva õlut saanud. Õnneks see aasta pole veel väga kaua kestnud ka. Et siis, liiga magus ja sellise keskpärase kehaga. Ütlen kolm sõna: Leedu tume õlu.

Kokkuvõte: Ei minust ta jääb edaspidi koju toomatta. Võib-olla on kukil keegi, kes seda hääks peab, aga ma kardan, et mina seda tüüpi ei tunne. Hinne 2-.

Huvitav fakt: Oligi õudne. Umbes sama õudne nagu purgi kujunduseks kasutatud värvid.

Tootja infot: http://www.alecoq.ee/toode/alexander-dunkel/

2 comments:

  1. Ma pean su illusioonid purustama. Mulle väga meeldib. Võibolla on asi selles, et mulle seda esimest korda pubis kalja pähe serveeriti :D. Täitsa vabast tahtest ostan ja tarbin. Aga meie maitsed tunduvad ka ikka kardinaalselt lahknevat.

    ReplyDelete
  2. Muhe magukas tume rüübe.
    Egas kõik peagi noid mõrudaid armastama ;)

    ReplyDelete