Wednesday, November 2, 2016

Imperial Porter "Kriek" (A Le Coq)

Nimi: Imperial Porter "Kriek" (A Le Coq)
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: klaas 0,4L
Alkohol: 6%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Kriek Porter
Hind: 1,19 + pant
Eelhäälestus: Eelmine tartu Kriek oli pigem purgisiider. Oht on olemas.
Värvus: Punakaspruun tume.
Vaht:  Püsib õrna triibuna klaasi servas.
Maitse: Ka see on tugevalt kirsimahlamoodi vedelik. Ent siiski järelmaitse tagant paistab õht õrn porteri hõng. Ilmselt mõne magusa koogi kõrvale kõlbab teda juua, aga päris õlleks ei paindu mu suu teda nimetama. Mitte porter aga pigem lahjendatud portvein. Aga otsest ebameeldivust ta ka ei tekita, kui sa teda just õlle pähe kätte ei võta.

Kokkuvõte: Isiklikult ei näe väga põhjust seda jooki kätte võtta. Magustoitude kõrvale on ka paremaid jooke, siiderina(imelik vorm) teda lakkuda on gramm liiga kange ja õllena teda ma ei usu. Hinne 3-.

Huvitav fakt: Sellel Kriekil oli isegi veidi õlle maitset tunda.

Tootja infot: http://www.alecoq.ee/toode/imperial-porter-kriek/

2 comments:

  1. Võibolla see õlle maitse oligi selle krieki viga :D. Ma armastan väga krieki, aga see om kusi mis kusi. Vanasti harrastas sama õlletehas mingit asja sloganiga "kirkalt kirsine", aga vähe ebaõnnestunud fondivaliku ja maitse tõttu jäigi tutvusringkonnas käibele "kirkalt kusise" nime all. Ma olen täiesti veendunud, et tegemist on sama asjaga, mis on ümberpakendatud. Kannatab juua ainult suure januga ja väga külmalt (et maitset ei tunneks).

    ReplyDelete
  2. Appi, ei, ma võtan oma sõnad tagasi. See eriline rõlgus oli ikka purgioma, millele sinagi lahkelt 1 punni oled pannud. Porter kannatas isegi suhu võtta.

    ReplyDelete