Tuesday, May 31, 2016

Scottish Charger Lager

Nimi: Scottish Charger Lager
Päritolu: Šotimaa (Glasgow)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 5.0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Lager
Hind: 0,79€ + pant
Eelhäälestus: Purk näeb natuke odav välja. Kas mõõgamees raiub mul pea?
Värvus: Kuldne
Vaht: Hoiab isegi mingit kerget kihti peal.
Maitse: Noh maitse õnneks ikka veidi parem kui kujundus karta lubas. Küll selline hästi mahe, ütleks et isegi veidi vesine, aga maitses mingeid ebameeldivusi ei esine. Lahjapoolse kehaga ta ju on, aga ütleksin et püsti jaksab seista küll. Mingit juhhei maitse elamust just pole, aga täiesti joodav jook.

Kokkuvõte: Joodav õlu. Mingi kerge omamoodi välismaa hingus on tal juures ka, seega selle raha eest tasub osta küll. Gurmee pole aga juua aitab. Hinne 4-.

Huvitav fakt: Kuulub Tennent Caledonian grupile ja pruulitud Wellparki pruulikojas.

Tootja infot: Igasugune tootja info ametlikel lehtedel puudub.

3 comments:

  1. Tere! Väga meeldiv on näha teie blogi arenemas! Naudin seda väga!
    Ootaks siia veel ka mõningaid Eesti õllesid:
    Näiteks ALeCoq Bock-i, ALeCoq Pilsner, Saku Mõdu, Saku koduõlut, Saku koduõlu jne. :)
    Palju edu teile!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! Tänan tagasiside eest. Ma siin jah mõtlen hirmuga, et üks hetk peaks tõe huvides need kanged leotised ka ette võtma, nagu ntx. Bock.
      Aga ka teisi soovitusi hoian silmas. Ehki ma neid tegelikult olen joonud ja polnud minu maitse. Seega tuleb julgus rindu võtta ja blogi jaoks veel kord välja kallata.
      Kõike head ka teile!

      Delete
  2. Samuti ka Alecoqi disel ja gladiaator. :)

    ReplyDelete