Saturday, April 23, 2016

Puls - Dark Wheat

Nimi: Puls - Dark Wheat
Päritolu: Saksamaa (Dargun) Turundaja: Viru Õlu.
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 5,4%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Dunkel weissbier (Tume nisuõlu)
Hind: Keegi tõi.
Eelhäälestus: Pulsi tasub ikka karta.
Värvus: Karamell pruun ja hägune.
Vaht: Mingit kirmet hoiab ilusti.
Maitse: Ma olin selle joomist pikalt edasi lükanud. Õnneks kehtib kaua. Nüüd võtsin ta lahti ja ära sa ütle polegi väga halb. No kohe näha, et pole Haljalas tehtud. Selline ilmelik on küll. Marjane, kerge maasikamoosi morsi järelmaitse jääb suhu, aga see on omamoodi võluv. Tal ei ole ka sellist nisuõlle spetsiifikat,  mis mulle väga ei istu. Seda ma nüüd õlleks ei peaks, aga selliseks täiesti rüübatavaks õllelaadseks tooteks küll. Ei tea, kas suitsukala snäk mängib mu maitsega või see on tõesti täitsa joodav. Selline puuviljane ja marjane on märksõnad, aga need maitsed pole selle puhul ebameeldivad.

Kokkuvõte: Täitsa põnev leid. Keskmine lager õlle sõber võib selle ilmselt kiiresti solgiks tembeldada, aga mulle selle puhul see omapära täitsa meeldib. Proovida tasub, et langetada otsus. Ma isegi ütleks, et see on pigem nö. naistekas. Hinne 3+.

Huvitav fakt: Tänu selle õlle päritolu uuringule avastasin, et ka meie Viru õlu on mingi firmade ühenduse liige.

Tootja infot:   Eestis: http://www.wiru.ee/et/olu/puls/puls-dark-wheat-beer
                      Saksas: http://www.darguner.de/de/sortiment/product/201

No comments:

Post a Comment