Monday, October 12, 2015

Tennent's - Beer Aged with Whisky Oak

Nimi: Tennent's - Beer Aged with Whisky Oak
Päritolu: UK - Šottimaa (Glasgow)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 6%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Hele lager
Hind:  1,59€+ pant
Eelhäälestus: Mingit viski maitselist ma siin proovisin, ei mäleta ei olnd vist suurem asi.
Värvus: tumedam kuldne
Vaht: Üllatavalt normaalne müts püsib. Valades ei andnud alguses väga lootust.
Maitse: Ei olegi väga imelik. Siiski see viski maitse ei ole päris see mida vaikimisi õllelt ootad. Samas selle puhul on sind juba ette hoiatatud ja seega on see vastuvõtmine veidi kergem. Üldiselt kannatab juua ent ma olen harjunud viskit kallama klaasi viski pudelist ja õlut õlle pudelist siin jääb mulje nagu oleks poole joomisepealt marki vahetatud, seda siis ilma klaasi loputamata. MAitseks võib proovida aga selliseks üheks õhtuseks õlleks on paremaid variante.

Kokkuvõte: Kahjuks liigitub see õlu minu jaoks "maitseõlleks". Ehk siis õlleks millele on midagi harjumatut maitseks lisatud. Pole päris minu värk. Pigem rohkem ei osta. Hinne 3-.

Huvitav fakt: Kasutatud humalad on Zeus, Summit, Tettnang ja Aurora. Maitse saamiseks lastakse tal laagerduda koos Speyside Single Malt Whisky-s immutatud tamme laastudega

Tootja infot: http://www.tennentswhiskybeer.com/

No comments:

Post a Comment