Thursday, September 3, 2015

Čudovar - Dark Velvet

Nimi: Čudovar - Dark Velvet
Päritolu: Tšehhi (Nova Paka)
Taara: klaas 0,5l
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Tume
Hind: 0,79€ + pant
Eelhäälestus: Lubatakse mingit mõnusat velvetist õlut.
Värvus: Mustjas pruun.
Vaht: Eriti ei esine.
Maitse: Ma olen küll nüüd veidi pettunud, suhteliselt vesise maitsega. Ma ootasin midagi palju tummisemat. Seega minu maitsele see tume nüüd küll pole. Selline liiga mahe ja veidi vesisusele kalduv värk.Järelmaitse on ka väga nõrk. See maitse mis on pole halb, aga ootasin palju rohkemat.
Kuidagi tugevalt on ka alkohol maitses tunda , kuigi teda pole ju reaalsuses palju.

Kokkuvõte: Iseenesest joodav, aga tumedaid eelistan ma tummisematena. Kindlasti võib mõnedele antud isend istuda, aga minujaoks on maitse liiga lahja, samas maitsejärgi oleks alkoholi isegi nagu lubatust rohkem. Hinne 3-.

Huvitav fakt: No ei olegi vist midagi. Aa eesti edasimüüja kodulehel seda õlut pole.

Tootja infot: http://www.cudovar.ee/ee.html

No comments:

Post a Comment