Tuesday, July 21, 2015

Õllekõrs - Coffee Sout

Nimi: Õllekõrs - Coffee Sout
Päritolu: Eesti (Haljala)
Taara: klaas 0,33l
Alkohol: 6,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Stout
Hind: 1,29€ + pant
Eelhäälestus: Ma ei viitsi seda viru õlle teemat uuesti jahuda.
Värvus: Mustjas pruun.
Vaht: Ei esine väga.
Maitse: Ohoooooooooooo! esimene viru õlu, millel nad on vee "eripära" suutnud ära peita. Braavo! Ja ära sa ütle tulemus on kohe teine. Täitsa mõnus ja kergelt üldsegi mitte häirivalt kohvine. Täitsa mõnus ja omapärane. Vist esimene Viru õlu millel ma midagi häirivat maitses ei taju. Nagu ma olen korduvalt ütelnud olen rohkem heleda pils õllede sõber, aga noh meeldival talveõhtul võib ka seda klaasi valada. Ehki Stoutilt ootaks veidi rohkem tummisust siis see on lihtsalt veike tähenärimine. Täiesti joodav õlu

Kokkuvõte:  Super Haljala mehed on lõpuks suutnud mind üllatada. Väga meeldiv. Aravan, et mõnel talveõhtul ristuvad mu teed selle õllega taaskord. Hinne 4+.

Huvitav fakt: JOODAV(nauditav) VIRU ÕLU!!!

No comments:

Post a Comment