Thursday, April 23, 2015

Vormsi - Märtsiõlu (Märzen)

Nimi: Vormsi - Märtsiõlu (Märzen)
Päritolu: Eesti (Vormsi)
Taara: klaas 0,33l
Alkohol: 5,3%
Tüüp: Märzen
Hind: 2,90€ (pant sees) Sip Shop
Eelhäälestus: Vormsit pole proovind aga märtsenid üldiselt mulle sobivad.
Värvus: Merevaigune, kerge häguga
Vaht: Oli aga kadus kiirelt.
Maitse: Täitsa mõnus. Võibolla veidi liigselt on maitses mingit hapukat. Samas on ka miski nagu järelmaitses puudu, aga noh need pole väga häirivad detailid, sest üldpilt on täitsa normaalne.
Selline täitsa joodav märtzen.

Kokkuvõte:  Jah võib külljuua. Aga selle hinnaklassi juurs pole kindel kas januõlleks kulistama hakkan. Eriti kui võtta arvesse palju erinevat õlut saada ja veel proovimata on. Aga kui keegi mõtleb proovida võib julgelt seda teha täitsa joodav õlu. Hinne 4.

Huvitav fakt: Esimene Vormislt pärit õlu (minu jaoks).  Norrby külast muide. :)

3 comments:

  1. Oot, stop!
    See õlu veel ei ole Vormsilt. Arkadi tegeleb sellega, et pruulikoda sinna püsti panna. Juriidiline keha Metsamees OÜ, on seal algusest peale tõeesti.
    Kuid täna veel valmistab ja pudeldab Arkadi oma joogid Koerus.

    ReplyDelete
  2. Noh mina lähtusin/lähtun infost, mis on kirjas pudelil. Ei tegele nii hoogsa nuhkimisega/ega oma niisama seda infot. Aga olen ikka tänulik, lisatud täpsustuste eest. :)

    ReplyDelete
  3. Ma ka ei tegele nuhkimisega. Mul antud härraga lihtsalt ühine tuttav ja me seetõttu vahel ka kohtume, seetõttu tean

    ReplyDelete