Saturday, May 25, 2013

Thüringer

Nimi: Thüringer
Päritolu: Saksamaa
Taara: Plekk 0.5L
Alkohol: 4,3%
Tüüp: Hele Premium lager
Hind: 0.69€ + pant. (Maxim)
Eelhäälestus: Olen nagu joonud viimati nagu polnud eriline maitseelamus.
Värvus: Heledam kollane
Vaht: Tekkis ja miskit püsib.
Maitse: Maitseb sellise keskmise pilku moodi. Kindlasti on tal mingi oma maitse. Kuid mulle tundub et see mulle väga ei meeldi. Samas mäletan et kunagi ammu kui ka purgil oli veel teine kujundus meeldis ka sisu mulle rohkem. Igaljuhul pole tegemist mingi jubedusega, aga ma ei oska ka kirjeldada mis hääst puudu jääb. Võibolla selline humalane maitse.

Kokkuvõte: Noh joodav õlu. Tema kasuks räägivad mõistlik hind ja väiksem kui 4,5% alkoholisisaldus.
Ideaalsest õllest jääb see maagiline miski puudu. Ühesõnaga tubli 3.

No comments:

Post a Comment