Saturday, April 27, 2013

Litovel Classic

Nimi: Litovel Classic
Päritolu: Tšehhi
Taara: 0.5L klaas
Alkohol: 4,2%
Tüüp: Hele lager.
Hind:  (0.69€ + pant) (Selver)
Eel häälestus: Ehk on hää tšehh.
Värvus: tumedam kollane.
Vaht: Midagi nagu on.
Maitse: Tugevalt mõrkjas sõõmu kui ka järelmaitse. Tugevalt ja minu jaoks ka veidi ebameeldivalt. Kuna ma eelistan tegelikult ise veidi mahedamat maitset. Taaskord joodav ei ühtegi häirivat kõrval maitset. Ainus mis segab ongi see põhi maitse tugevus. Seega pole ilmselt tegemist halva õllega aga kindlasti pole see minu maitsele.

Kokkuvõte: Ehki algandmed on paljulubavad jääb ilmselt minu sõprus selle õllega lühikeseks. Ma ei välista et kunagi veel satun seda jooma aga hetkel ta minu maitseootusi ei täida. Seega hinne on puhtalt minu maitsest kinni ja see on 2+.

No comments:

Post a Comment