Sunday, April 30, 2023

Anderson's - Estoni Porter

Nimi: Anderson's - Estoni Porter
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 6,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Baltic Porter
Hind: 2,99€ + pant
Eelhäälestus: No Anderson's on suutnud üldiselt täitsa joodavat õlut teha. Midagi päris orgastilist pole neilt veel saanud. Samas üks korralik Porter võiks ju täitsa maitsev olla. 
EBC: ?
Vaht: Tuli kerge kihike beežikat vahtu, aga lahkus kiirustades.
IBU: ?

Aroom: Aroom on selline matsakalt kohvine, mõningase röstitud vilja võbelusega. 

Maitse: Ossom-tossom. Tavaline porter ja nii rikkaliku maitsega. Isegi konsistents on paksule kalduv. Maitse algab sellise magusa tundmusega, mis libiseb kergelt hapukale ja siis keerab mõnusalt röstimõrkjaks, mille tagant kerkib kohvi pilv. Tavaliste (mitte imperial) porterite klassis täielik äss. Keha on nagu noorel Shcwarzeneggeril. Maitset on, matsakust on, kerge magusa kaar alguses on. Ei oskagi nagu midagi rohkem tahta. 

Kokkuvõte: Siin tuleb tunnistada, et see õlleke oli tublisti üle ootuste. Maitsev ja jõulise kehaga porter. Minu nimekirjas pani linnukese igasse kasti. Ma olen saanud vedelamaid Imperial Portereid, mis võiks ju ideepoolest eriti paksud olla. Aga nii head tavalist porterit naljalt ei kohta. see on ka õlleke, mille igat järgmist lonksu ootad. Soovitan proovida. Sest mina igatahes lähen poodi ja ostan neid juurde.

Hinne: 5+

Huvitav fakt: Parim enne ja partii number on millegipärast loetamatuks kulunud. Proovitud õlu oli äkki partiist 121?  Aga kindlalt ei tea.
No ja nagu ma varemgi olen ütelnud, need kalambuursed nimed teevad mulle ikka rõõmu.

No comments:

Post a Comment