Tuesday, March 17, 2015

Butautu - Tume õlu

Nimi: Butautu - Tume õlu
Päritolu: Leedu (Trakiškis)
Taara: Klaas 1l. (patentkorgiga)
Alkohol: 5,5%
Tüüp: Tume
Hind: 2.90€ + pant
Eelhäälestus: Kanepi õlu oli päris nigel...
Värvus: Selline punakas pruun.
Vaht: Kadus, nagu poleks olnudki.
Maitse: „Taruškų alaus bravorase“ tüübid on ennast kaardile saanud. Head õlut nad teha ei oska. Stabiilsus näitavat küll professionaalsust, aga noh. Oleks tegu seenega oleks märge "tinglikult joodav." Ära just see maitse ei tapa, aga õlut avades midasi sellist ka just kohata ei looda(mina vähemalt). Muidugi olena ma heledat laagrit eelistav suvaline mats, aga ainult enda maitsest on inimene võimeline rääkima. Pakuks keegi oma koduõlut maitsta ja see maitseks nii, patsutaks ma talle õlale ja küsiks kannu juurdegi, aga poeõllest ootan ma midagi muud.

Kokkuvõte:  Koduõlle klassis korralik tulemus aga poeõllede seas alg kõrgus. Noh kanepi õlu oli vist isegi sitem. Ja nüüd ma ei teagi kas ülejäänud kahte üldse proovida julgen. 0,33l mõõdu kulistaks ära, aga terve liiter... Igaljuhul uuesti sama pudelit ei plaani küll IIALGI osta (never say never). Hinne 2+
Huvitav fakt: Natuke oli parem aga värvuse järgi heledal ja tumedal õllel eriti vahet ei teeks.

No comments:

Post a Comment