Monday, March 2, 2015

A. Le Coq - I

Nimi: A. Le Coq - I
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Plekk 0,5 L
Alkohol: 2,9%
Tüüp: Lahja hele lager
Hind: 0,79€ + pant
Eelhäälestus: Noh eks ma olen reaalselt teda ennegi joonud.
Värvus: heledam kuldne
Vaht: Ei esine eriti.
Maitse: Selline lahedalt jooksev lahja õllejook. Ilmselt ideaalne palaval suvepäeval. Praegu ei tundu isegi maitse liiga lahja olema. Häirivat ei oska midagi välja tuua. Korralik I tüüpi õlu.

Kokkuvõte:  Täiesti tore ja omanäoline nähtus eesti õllevalikus. Suvisel päeval mahub neid ilmselt päris mitu sisse nii, et "sarv soojaks" ei lähe. Hinne tubli 5-.

Huvitav fakt: Peaks olema ainus eestis toodetav lahja õlu hetkel. (Vähemalt suurte tootjate valikus)

3 comments:

  1. Suurte puhul on tõlgendamise küsimus, tartu tootevalikus on ka Radler, samamoodi kangusega 2,9. Lisaks siis väikestest Lehe (Keila), oma Väike India nimelise joogiga, mil kangust 2,7

    ReplyDelete
  2. Tartu ja Saku mõlemad toodavad Radlerit, aga see on õlle kokteil mitte õlu.
    Ja Väike India mulle meenuski seepärast panin täpsustuse suured tootjad.

    ReplyDelete
  3. Nagu ma kirjutasin ongi tõlgenduse küsimus, alkoholiregistris on Radler muu alkohoolse joogina kirjas, samas tootjad ise on seda oma lehel kajastanud ka kui jooki liigist Õlu.Minu jaoks ta pole liigist Õlu ;)

    ReplyDelete