Wednesday, July 5, 2017

Tanker - Küte peale (Lager Edition)

Nimi: Tanker - Küte peale (Lager Edition)
Päritolu: Eesti (Vaida)
Taara: klaas 0,33L
Alkohol: 6,66%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Lager
Hind: 2,49€ + pant
Eelhäälestus: Tanker on suutnud häid jooke teha, aga vähe olen ta sortimenti proovinud. Lootus on kõrgel.
Värvus: Merevaigune.
EBC: 25?
Vaht:  Müts on ilusasti peas.
IBU: 40
Maitse: Meenub kohe esimeste käsitööõllede peatõstmise aeg. Umbes selliste humalatega olid nad kõik tehtud ja lahja laagriõlle peal olnud inimese ehmatasid nad ikka ära. Veidi on meel nüüd kooli saanud. Esimene laks on tugevalt humalane ja siis järel hõngu jääb ka miskit hõljuma, aga noh pudelil lubatud musta leiba ja metsamarju ma sealt küll ei erista. Pugem on see kasutatud humalate omapära, mis meenutab pigem kergelt kadakat. Juua ta kannatab küll, aga pole päris minu klaasike õlut.  

Kokkuvõte: Kindlasti on sellel õllel austajaid. Mina teda mürgiks ei liigita, aga ise rohkem vist ostma ka ei kipu. Pole minu maitse. Hinne 3.

Huvitav fakt: "Küte peale" oli Tankeri esimene ametlik õlu. Teda on tehtud ka IPA-na. Partii mida proovisin oli 114.

Tootja infot: http://tanker.ee/ollevalik/kute-peale/

No comments:

Post a Comment